Sunday, 6 May 2012

Hye Guys

pretty ♥ !♥ sebelum nak jadi folow  aku , baca ni dulu :)♥ aku seorang yang suke


Hye guys.. About me.. hai handsome & hi pretty ♥ !♥ sebelum nak jadi kawan/folow  aku , baca ni dulu :)♥




aku seorang yang suke berkawan tapi ta suke dilawan :)♥ jangan kata aku sombong sebab aku betul-2 ta

sombong :)♥ seorang yang simple ,pemalu , ta memilih kawan n caring :)♥ You baik dengan saya , saya baik dengan you balek :)♥ You biadap dengan saya , maaf anda terkeluar dari friendlist saya :) ♥ Jangan pernah bosan dengan aku ,sebab aku takkan pernah bosan dengan korang :) ♥ hate me ? just delete me from your fucking loser friends __________________________________________________________--> mangse pmr 2013--> islam totally :)--> melaka ❒ Taken ✔ Friendly 100%THANK ADD & APPROVE :) Lσvɛ мɛ ? Lσvɛ ʏσʋ вαLɛκκ !нαтɛ мɛ ? ʝʋƨт ɢσ тO HELL !,....(¯`v´¯)..... •.¸.•´...¸.•´.. (☻//▌/ \ © Original Profile & Official™█║▌│█║▌│█║▌│█║▌│█



No comments:

Post a Comment