Kat ruang tamu tinggal tilam yang ada bonjol bonjol tu je ! hahaha . Bila baring syokk ohh . Korang mesti ada jugak kan ? Alar . Tilam lama je .
Aikkkk ! Apa benda warna kelabu kat atas tilam tu ? hahaha . SWEETY ! Kucing Lyssa . Haiyaaa . Dah jadi tempat tidur dia pulak -.-' Sedap sedap je kau tidur atas tu ye Sweety . Kadang tu tidur letak kepala atas bantal lagi .. Share bantal dengan adik Lyssa . Ishk.Ishk. Perangai ....
Syok lah diorang . Rumah lapang . Boleh lari sana sini kan Sweety .. Notty .. hewheww .
Lepas ni , dari rumah Wardina kebiruan akan transform bertukar jadi warna pink + purple + marroon + putih lah gamaknya .
Perabot semua dah order . Esok masa untuk cat rumah ! Dalam seminggu gitu , sampailah perabot semua kat rumah . Waaahhh . Tak sabar nak tunggu macam mana rupa rumah Wardina nanti . hekhek .
No comments:
Post a Comment