Saturday, 5 May 2012

Tilam. :)



Kat ruang tamu tinggal tilam yang ada bonjol bonjol tu je ! hahaha . Bila baring syokk ohh . Korang mesti ada jugak kan ? Alar . Tilam lama je . 

Aikkkk ! Apa benda warna kelabu kat atas tilam tu ? hahaha . SWEETY ! Kucing Lyssa . Haiyaaa . Dah jadi tempat tidur dia pulak -.-'  Sedap sedap je kau tidur atas tu ye Sweety . Kadang tu tidur letak kepala atas bantal lagi .. Share bantal dengan adik Lyssa . Ishk.Ishk. Perangai ....

Syok lah diorang . Rumah lapang . Boleh lari sana sini kan Sweety .. Notty .. hewheww . 
Lepas ni , dari rumah Wardina kebiruan akan transform bertukar jadi warna pink + purple + marroon + putih lah gamaknya . 

Perabot semua dah order . Esok masa untuk cat rumah ! Dalam seminggu gitu , sampailah perabot semua kat rumah . Waaahhh . Tak sabar nak tunggu macam mana rupa rumah Wardina nanti . hekhek .

<3 :)

No comments:

Post a Comment